Thursday, November 30, 2017

NOW EVERYONE CAN DOTA!

Benar! DubizShoppe menawarkan eksklusif "CPU Tower" dengan perkakasan terpilih dan saya akan membinanya. Anda boleh hubungi saya melalui komen pos ini @ facebook DubizShoppe(https://www.facebook.com/izshoppe.dub) untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Tawaran Pertama!   >>   Ya, ini kerana setelah akaun facebook ini dibuat inilah cubaan pertama produk yang mahu dihasilkan.Biarpun akaun ini dah lama dibuat.

"Tough as hell"   >>   Disini bukan bermaksud nak bawa anda ke neraka(Tapi anda masih boleh ke neraka jika anda lupa bahawa anda hamba yang lemah). Bagaimanapun maksudnya OS yang akan dipasang adalah Linux, berdasarkan pilihan anda. Pemasangan perisian Microsoft melibatkan kos(Tambahan kos kepada harga yang saya tawarkan)

Kenapa Linux sebagai pilihan:-
1. Tiada kos perolehan perisian kerana pemilihan linux yang percuma sahaja.
2. Pengoperasian. Susah???!!Tidak lagi dimasa kini.
3. Anda tidak perlukan anti-virus.( Risiko teramat rendah bagi serangan "Ransomware" dan virus berasaskan Microsoft Windows; "except you are stupid enough to run on your Linux system")
4. Sistem yang sangat susah digodam.
5.Akan dilengkapkan dgn Libreoffice; dimana ia adalah perisian percuma. Dan anda boleh terus melakukan kerja sekolah anda:-)(Mempunyai fungsi dan pengoperasian yang hampir sama dengan Microsoft Office)
6. Anda sbnrnya hanya membayar harga seunit "CPU Tower" dan mendapat sebuah sistem yg boleh terus digunakan.(Dgn syarat Monitor, Mouse, Keyboard & kabel dah ada ye..:-) 

Perkakasan Terpilih @ RM1600

1. A10 9700 4C @3.5Ghz (Radeoan R7 series graphic)
2. AMD A320 Chipset Mobo(Dual Channel Architecture)
3. 8GB Performance Ram DDR4(Selected for gaming in mind)
4. 1TB HDD
5. PSU
6. ATX Tower(Micro/Common)
7. DVD+RW

Perkakasan ini dipilih berdasarkan "Requirement" DOTA 2 dan pemilihan berasaskan keupayaan kemaskini perkakasan(Upgradable). Jadi anda tidak perlu risau; sistem anda adalah teknologi yang terkini dalam pasaran dan mampu dikemaskini dengan perkakasan baru sekiranya perlu. Sistem akan dipasang dengan "Steam client" sekiranya diminta.

"NOW EVERYONE CAN DOTA!"

Permintaan pemasangan perisian lanun tidak akan dilayan. Pemasangan perisian Microsoft yang tulen sahaja sekiranya diminta dan anda boleh hubungi saya untuk mendapatkannya.

 Tawaran in hanya untuk kawasan Kok Lanas, Kota Bharu dan sewaktu dengannya sahaja.(Sebab senang nak jumpa & deal)

Kini "Post" ini telah saya jadikan sebagai "Pages" dalam "NOW EVERYONE CAN DOTA" anda boleh kesana untuk sebarang kemaskini dan permintaan.

Sekian. Terima kasih.

No comments: